Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо цената на 166 е като тази на 156 ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Според мен най-определящото за успешния изход от дадена ситуация това е този, който стои зад волана.
    А на човекът без практика или по-точно на този без мозък в главата, всякаквите модерни технически решения и допълнения само компенсират липсата му на качества на волана.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #92
      @gorbi - не ми се спори, аз казвам своето мнение. Карал съм достатъчно време със задно, още с първото качване на предно ми допадна повече по отношение на изтегляне. Не ми допада това, че с предно "носа" играе нагоре надолу много, и при повечко товар отзад центъра на тежестта се измества (което точно при 166 с голям двигател не е проблем, тя е много тежка така или иначе), че на сухо се кара различно, но като цяло си се кара лесно и без да мислиш, свикваш, ставаш опитен и т.н. обяснения как задното не било проблем. Като не е проблем - защо зимата постоянно трябва да побутваме BMW-нца и ги гледам тях и мерковете как се въртят по светофарите? Не могат да карат? Точно - да се качат на предно, няма да имат проблеми, ама нали трябва да се хвалят как имат кола с "правилното" задвижване по форумите... Аз пък исках голяма кола с предно или задвижване на 4-те колела. За съжаление сред вторите в тоя ценови клас има 3-ки с първите версии на xDrive, които не разпределят нищо и са твърдо 40/60, при което страдат от огромна зависимост от гумите. От Alfa единствено CW, която обаче е съвсем друга кола и още не съм се отказал да имам И такава.

      На предното не само имам антиблокаж, но и LSD диференциал (който разни с "правилно" задвижване наплюха като безмислен на кола с предно) - зимата и да тъпча газта, не мога да прибуксувам достатъчно, за да се окопая в сняг/киша/гнус, и не се случва да стоя в коловозите, даже често си влачех задницата върху коловоза, понеже е ниска.

      И стига с това за гумите, аз винаги съм карал с нови гуми и винаги - някой от том моделите. Това ми беше първата зима с кола, която изкарах с гумите, които дойдоха с колата - DOT2210 с перфектен грайфер, просто, защото реших, че има някакъв живот в тях. Вече са на боклука, между другото.
      Last edited by geniusloci; d.m.y г., 12:26.
      Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
      HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от geniusloci Покажи съобщение
        @gorbi - не ми се спори, аз казвам своето мнение. Карал съм достатъчно време със задно, още с първото качване на предно ми допадна повече по отношение на изтегляне. Не ми допада това, че с предно "носа" играе нагоре надолу много, и при повечко товар отзад центъра на тежестта се измества (което точно при 166 с голям двигател не е проблем, тя е много тежка така или иначе), че на сухо се кара различно, но като цяло си се кара лесно и без да мислиш, свикваш, ставаш опитен и т.н. обяснения как задното не било проблем. Като не е проблем - защо зимата постоянно трябва да побутваме BMW-нца и ги гледам тях и мерковете как се въртят по светофарите? Не могат да карат? Точно - да се качат на предно, няма да имат проблеми, ама нали трябва да се хвалят как имат кола с "правилното" задвижване по форумите... Аз пък исках голяма кола с предно или задвижване на 4-те колела. За съжаление сред вторите в тоя ценови клас има 3-ки с първите версии на xDrive, които не разпределят нищо и са твърдо 40/60, при което страдат от огромна зависимост от гумите. От Alfa единствено CW, която обаче е съвсем друга кола и още не съм се отказал да имам И такава.

        На предното не само имам антиблокаж, но и LSD диференциал (който разни с "правилно" задвижване наплюха като безмислен на кола с предно) - зимата и да тъпча газта, не мога да прибуксувам достатъчно, за да се окопая в сняг/киша/гнус, и не се случва да стоя в коловозите, даже често си влачех задницата върху коловоза, понеже е ниска.

        И стига с това за гумите, аз винаги съм карал с нови гуми и винаги - някой от том моделите. Това ми беше първата зима с кола, която изкарах с гумите, които дойдоха с колата - DOT2210 с перфектен грайфер, просто, защото реших, че има някакъв живот в тях. Вече са на боклука, между другото.
        Че какво лошо има да се спори..
        Аз не пиша само заради спора, а заради изказани според мен - неверни и преувеличени твърдения

        Мен с мерцедеса никога не са ме бутали, и никога никъде не съм оставал, освен последната зима, когато на най-големия сняг аз и още 50-на малоумници като мен, обикаляхме из Варна и закъсах на изхода на Метро, защото имаше адски вятър и преспи и един неопитен шофьор (с предно ) се беше набухал в средата на пряспата и ни назад, ни напред.... Аз както закъсах там, така и си излязох с лашкане 20-на минути, но вече беше толкова наваляло, че се наложи едни пичове с джипка да ни дърпат всички навън от паркинга... Та, не знам - с изключение на този случай - аз съм побутвал много коли, но мен за последните 5 години - не.

        Колкото да мерсове и БМВ на светофарите - ами да, с валяци 245+ и то обикновено летни, съответно с тоя клиренс който имат по-дългите лимузини с тия гуми - нормално е на светофара да не можеш да тръгнеш или пък да застанеш на най-малкия коловоз То освен гуми трябва и акъл

        Какво значи - стига с тия гуми??? Ами ето - ти винаги караш с нови зимни, аз винаги карам с нови зимни - за това и не закъсваме, с каквато и кола да сме - защото знаем как, кога, къде и до колко може да се кара.
        Пробвал съм границите на възможното преминаване с всички видове задвижване и за това си позволявам да пиша и да споделя опит...

        Категоричното мнение - "задното не става за зимата, предното минава без проблем където задното не може" - за мен е елементарно, невярно и повърхностно...

        Ма да не спамим повече темата, всеки си има право на мнение - аз държах да изкажа моето....
        Last edited by gorbi; d.m.y г., 16:11.
        AR 166 2,4 jtdm
        NT II 2,7 tdi
        Peugeot 206 1,1
        AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Виж сега може и да се придвижваш зимата със задно (някак си) но сравнение със сцеплението на предното не може да става. При равни други условия (примерно и двамата да сме със летни гуми или и двамата със зимни) просто ще си трагедия във всяко директно сравнение.
          1 Гумите
          2Акумулатора
          LUXURY FUNEBRI CARS
          Има нещо в Алфа Ромео, купчина красиво подредени железа и пластмаса,а между тях душа.Необяснимо е!

          Comment


          • #95
            156 и 166

            Мене ми е чудно как можеме да живееме в град, където повечето шофьори даже не си слагат зимни гуми на колите, и в същото време да обясняваме как гумите били най-важното нещо зимата и да даваме акъл на другите хора, че в зимните метеорологични условия в България, където НЕ чистят пътищата, колите със задно предаване могат да бъдат сигурни или надеждни - напук на сто закона на физиката.
            За съжаление зимните условия не са еднакви на територията на държавата. 1 милион километра от тигели около севастопол или до Метро и обратно, НЕ Е равнозначно на обикаляне на заснежена България зимно време.
            Та да обощим за начинаещите шофьори, меракосали се да си вземат достъпни С-ки или 320ки - автомобили със задно предаване зимата в България е препоръчително да не бъдат използвани. В Гърция, Италия и Испания - позволявам
            Alfa 156 2.0 - ех,
            Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
            Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
            Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
              Мене ми е чудно как можеме да живееме в град, където повечето шофьори даже не си слагат зимни гуми на колите, и в същото време да обясняваме как гумите били най-важното нещо зимата и да даваме акъл на другите хора, че в зимните метеорологични условия в България, където НЕ чистят пътищата, колите със задно предаване могат да бъдат сигурни или надеждни - напук на сто закона на физиката.
              За съжаление зимните условия не са еднакви на територията на държавата. 1 милион километра от тигели около севастопол или до Метро и обратно, НЕ Е равнозначно на обикаляне на заснежена България зимно време.
              Та да обощим за начинаещите шофьори, меракосали се да си вземат достъпни С-ки или 320ки - автомобили със задно предаване зимата в България е препоръчително да не бъдат използвани. В Гърция, Италия и Испания - позволявам
              Ако ти правиш километрите си между Севастопол и Метро, аз ги правя в Европа, България, Румъния, Молдова, Украйна (включително истинския Севастопол на полуостров Крим), Гърция и европейска Русия
              И последните 5 години - с Мерцедес със задно. Включително из нашите планини и Карпатите.

              То е хубаво човек да не съди по себе си като пише..

              И ако трябва да раздразня съвсем всички фенове на предното, то трябва да споделя че окачване на возещия като лодка Мерцедес 124 за 250 000 км. съм правил само един път - като го купих от Италия - смених всичко по окачването - предното и задното. След което обикалях, обикалях, обикалях (трябва да видите пътищата в Украйна и Молдова ) и при поредната проверка в сервиза момчетата вдигаха рамене - нищо... Жалко че толкова морално остаря тази кола инак просто щях да си купя същата.... Много се колебах между любимите ми две марки и накрая цената и разбира се бижуто 2,4 jtd 20v - надделяха, да видим сега както пак смених цялото окачване - дали ще изкара 250 000 ...

              А, щях да забравя - основните ми обиколки зимата са Варна - Русе - Дулово - Силистра - Добрич - Варна и по селата из варненско. Пинко от форума знае какво работя и защо обикалям толкоз. Който познава пътищата, знае как се минава зимата по тоя маршрут...
              Last edited by gorbi; d.m.y г., 17:47.
              AR 166 2,4 jtdm
              NT II 2,7 tdi
              Peugeot 206 1,1
              AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                Ако ти правиш километрите си между Севастопол и Метро, аз ги правя в Европа, България, Румъния, Молдова, Украйна (включително истинския Севастопол на полуостров Крим), Гърция и европейска Русия
                И последните 5 години - с Мерцедес със задно. Включително из нашите планини и Карпатите.

                То е хубаво човек да не съди по себе си като пише..

                И ако трябва да раздразня съвсем всички фенове на предното, то трябва да споделя че окачване на возещия като лодка Мерцедес 124 за 250 000 км. съм правил само един път - като го купих от Италия - смених всичко по окачването - предното и задното. След което обикалях, обикалях, обикалях (трябва да видите пътищата в Украйна и Молдова ) и при поредната проверка в сервиза момчетата вдигаха рамене - нищо... Жалко че толкова морално остаря тази кола инак просто щях да си купя същата.... Много се колебах между любимите ми две марки и накрая цената и разбира се бижуто 2,4 jtd 20v - надделяха, да видим сега както пак смених цялото окачване - дали ще изкара 250 000 ...

                А, щях да забравя - основните ми обиколки зимата са Варна - Русе - Дулово - Силистра - Добрич - Варна и по селата из варненско. Пинко от форума знае какво работя и защо обикалям толкоз. Който познава пътищата, знае как се минава зимата по тоя маршрут...
                Зимата не ползваш ли джипарата?
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • #98
                  Тераното е от скоро, а с Патрола пообикалях, но той за дълъг път не става - с него по полята и горите най-вече съм се тикал. Ходих и на експедиции с него, но така ги смятахме, че да не са през зимата Иначе високия подготвен джип си е супер - след него остават само трактори и верижна техника, ако снегът е толкова че и той да закъса
                  AR 166 2,4 jtdm
                  NT II 2,7 tdi
                  Peugeot 206 1,1
                  AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                  Comment


                  • #99
                    Както казваш - лошо няма да се спори, просто аз не искам да убеждавам никого. Във HardwareBg форума същата песен - има един BMW-джия (баси, как се казват феновете на BMW?), той никога нямал ядове със задно. Където и да погледна - всички същото обясняват - трябвало да се научиш и нямало проблеми. Да де, ама нали ги виждам, въртят се, не всички такива са с летни гуми.

                    То у нас е масово да се кара със скапани гуми. И чистенето по уличките е проблем, понеже са заринати с паркирани автомобили. Тази година месец и нещо имаше обледени коловози по уличките. Вярно, Цариградско беше лъснато, но... кой кара само по булеварди?

                    В този дух - докато карах Сиера-та едно време - първата година ме стресна, на втората карах само нея (имах и друга кола, Кадет автоматик, който зимата просто цепеше мрака!) - не е проблем като цяло, нищо не ме е спирало, докато един прекрасен ден не се наложи да паркирам и един бордюр в комбинация с малко повече от нужното газ и колата застана на 90 градуса спрямо супер тесен път, заклещена между други. Не искаш да знаеш как и колко време ми отне да се измъкна, но задръстих движението по уличките покрай Мария Луиза за известно време и брах срам. не, защото не мога, а заради случайност - нито знаех за бордюра, нито, че има нахвърлян лед, нито, че колата ще реши да се врътне точно така. С предно досега не ми се е налагало да замислям зимата за нищо. Още повече - на и без друго тежка кола, каквато е 166. Въпрос на виждане, моето е, че предното е по-безопасно и не изисква някакви специални умения отвъд елементарното познаване как движи автомобила и как се кара зиме.
                    Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
                    HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

                    Comment


                    • Май ще стигнете до консенсус, че и с предно, и със задно става, но зависи от опита на шофьора. Аз лично след 11 години и около 100 000 км не се имам за достатъчно опитен шофьор и не ми се ще кола със задно. Дори са й свикана привидно един път ще ме подведе и ...
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                        Май ще стигнете до консенсус, че и с предно, и със задно става, но зависи от опита на шофьора. Аз лично след 11 години и около 100 000 км не се имам за достатъчно опитен шофьор и не ми се ще кола със задно. Дори са й свикана привидно един път ще ме подведе и ...
                        Ами точно това е, на първо място има значение опита (задкормилното пространство), на второ е задвижването и на последно място са гумите. Аз като бивш собственик на две BMW-та и 190-ка, си харесвам задното, но определено, откакто започнах да карам коли с предно, за зимата ги предоичитам - по-лесни са за каране.
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • Веднага съм готов за всякакъв бас относно второто място

                          Давай да видим зимата на заснежено - аз със задно с хубави четири зимни гуми и ти с 156-цата с четири калпави летни гумета - кой ще издрапа повече...
                          AR 166 2,4 jtdm
                          NT II 2,7 tdi
                          Peugeot 206 1,1
                          AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                            Веднага съм готов за всякакъв бас относно второто място

                            Давай да видим зимата на заснежено - аз със задно с хубави четири зимни гуми и ти с 156-цата с четири калпави летни гумета - кой ще издрапа повече...
                            Смятай , ако пък той е с 4 хубави зимни гуми..............
                            sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                              Смятай , ако пък той е с 4 хубави зимни гуми..............
                              ако той е с 4 хубави гуми - може вече да има борба...
                              AR 166 2,4 jtdm
                              NT II 2,7 tdi
                              Peugeot 206 1,1
                              AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                                Веднага съм готов за всякакъв бас относно второто място

                                Давай да видим зимата на заснежено - аз със задно с хубави четири зимни гуми и ти с 156-цата с четири калпави летни гумета - кой ще издрапа повече...
                                Е, да де, ама нали се сещаш - и аз ще съм с хубави четири зимни гуми. Тогава ще ти е трудно да издрапаш където и каквото и да е пред кола с предно, и вероятността да се окопаеш докато си въртим тегели из София, е далеч по-осезаема.

                                Между другото - по-странното е, че хората карат зимните си гуми сега, а не, че стоят с летните зимата. Щото тези с летните зимата излизат рядко с колите, иначе няма да им издържат нервите, ама да кажеш, че търкаляни лятото зимни гуми си остават зимни и за другия сезон...
                                Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
                                HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

                                Comment

                                Working...
                                X